المپیک ۲۰۲۴| لذت ورزشکاران از دهکده بزرگ المپیک

11:27 - 03 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۴۶۸۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
المپیک ۲۰۲۴| لذت ورزشکاران از دهکده بزرگ المپیک
مراسم افتتاحیه به زودی برگزار خواهد شد، اما امروز چهارشنبه رقابت‌ها و مسابقات آغاز می‌شود از طرفی ورزشکاران زیادی در حال ورود به پاریس هستند. جلسات و دیدار‌ها در درون دهکده، یکی دیگر از جاذبه‌های این محل است. ستارگان بزرگ بسیاری از رشته‌های ورزشی قبل از تلاش برای رسیدن به افتخار با یک‌دیگر آشنا می‌شوند و لحظاتی را به اشتراک می‌گذارند.

خبرگزاری میزان - تقویم، حضور ورزشکاران در دهکده المپیک را مشخص می‌کند. اگر مسابقه آن‌ها در پایان بازی‌ها باشد، ممکن است در افتتاحیه محل اسکان ورزشکاران و در مراسم افتتاحیه حضور نداشته باشند. پویایی تمرین نیز در تنظیم زمان سفر به محل بازی مهم است. حدود ۱۰۵۰۰ ورزشکار در پاریس ۲۰۲۴ رقابت خواهند کرد؛ و بیش از ۴۰۰۰ ورزشکار در پارالمپیک. ستارگانی هستند که در سرتاسر جهان شناخته شده اند و افرادی که چندان هم شناخته شده نیستند. غالبا در چند روز اول ورزشکارانی هستند که توجه رسانه‌ای کمتری دارند و از فرصت‌ها برای گرفتن سلفی استفاده می‌کنند. تصور کنید رویای بزرگ ورزشی خود را زندگی می‌کنید، در بازی‌های المپیک هستید، بعد از شام قدم می‌زنید و با دیانا تاوراسی یا رافائل نادال برخورد می‌کنید. این نیز یک تجربه فراموش نشدنی است.

ورزشکاران فوتبال، راگبی ۷ نفره، هندبال و تیراندازی با کمان کسانی که مجبور شده اند برای شروع زودهنگام وارد زمین شوند. آن‌ها حتی قبل از مراسم افتتاحیه شروع می‌کنند. بیشتر ورزش‌ها از روز شنبه ۲۷ شروع می‌شود که باعث می‌شود برخی از ورزشکاران نتوانند از جمعه شب لذت کامل ببرند. محل برگزاری ورزشکاران پاریس ۲۰۲۴ در منطقه سن دنیس است. این محل نزدیک به استادیوم دو فرانس استادیوم المپیک است. معمولاً این استادیوم است که تیم‌های راگبی و فوتبال فرانسه در آن مسابقات خود را برگزار می‌کنند. دهکده المپیک فقط برای خواب نیست. همچنین یک منطقه تفریحی و تمرینی است، دارای یک مرکز ضد دوپینگ و انواع آشپزی است که برای ورزشکاران و بانوان ارزش زیادی دارد.

دهکده یک راه بسیار سریع برای شناخت فرهنگ‌های دیگر است. ورزشکارانی که از راه می‌رسند تاکید می‌کنند که منطقه بسیار وسیعی است. می‌گویند از آن‌ها بسیار خوب مراقبت می‌شود. دهکده المپیک در زمینه مسائل زیست محیطی پیشرفت داشته است. مثلا با ماشین‌های برقی برای جابجایی ورزشکاران پاریس به آنچه در توکیو ۲۰۲۰ مشاهده کرد توجه کرده است. سه سال پس از آخرین بازی‌های المپیک تابستانی، یک موضوع مهم وجود دارد: بدون ماسک. بازی‌های توکیو به دلیل تأثیر همه‌گیری به مدت یک سال به تعویق افتاد و زمانی که برگزار شد همچنان محدودیت‌هایی وجود داشت. پاریس ۲۰۲۴ یک بازی عادی‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: المپیک پاریس 2024

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *